poniedziałek, 21 września 2015

Jak zacząć biegać?

Nadchodzi jesień, piękna i kolorowa. A to znak, że przed nami już ostatnie ciepłe dni, które trzeba jak najlepiej wykorzystać. Na siedzenie w domu jeszcze przyjdzie czas. ;) Może trochę nie trafiłam z tym postem, ale jak teraz się nie przyda, to na wiosnę będzie jak znalazł. :) Jeśli będziesz chciał/a zacząć to pogoda na dworze Ci w tym nie przeszkodzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak rozpocząć przygodę z bieganiem... Zapraszam do czytania dalej :)

fit.pl


Dlaczego warto biegać?
  1. Bieganie przynosi efekty wcześniej niż inne aktywności fizyczne.
  2. Nie potrzebujesz drogiego sprzętu.
  3. Bieganie pomaga wsłuchać się w swoje myśli, odreagować po ciężkim dniu.
  4. Modeluje sylwetkę.
  5. Spala niechciany tłuszcz.
  6. Poprawia samopoczucie.

Gdzie najlepiej biegać?
Najlepsze będą miejsca z dala od miejskiego zgiełku. Tam gdzie jest cisza, spokój, gdzie możemy się zrelaksować. Wybierz się do pobliskiego parku, lasu. Boczne drogi za miastem to też dobre rozwiązanie. Na pewno spotkasz tam innych biegaczy, którzy potowarzyszą Ci (w grupce biegnie się lepiej :D). Ale prawdę mówiąc każde miejsce jest dobre. Najważniejsze abyś tam czuł/a się dobrze. :)


Czego potrzebujesz?
  1. Wygodny strój sportowy.
  2. Wygodne buty.
  3. I mnóstwo pozytywnej energii. :D

Myślę, że zawarłam w tym poście najważniejsze informacje. Jeśli zapomniałam o czymś, pisz śmiało w komentarzu. Mam nadzieję, że zachęciłam Cię choć trochę do podjęcia tego wyzwania. Czekam na komentarze, które baaardzo motywują :D

10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post ;)
    Sama czasem biegam - twoje rady są bardzo dobre. Najlepiej biega się właśnie tam gdzie jest spokojnie, fajnie też założyć słuchawki na uszy i włączyć pozytywne piosenki ;)

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/pasje-zdjecia-z-sesji.html - zapraszam nowy post ;)
    Jeżeli masz ochotę to zaobserwuj i czytaj na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem biegam, ale wolę robić to w lato rano. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano jeszcze nie biegałam, no chyba że na wf, ale tak "w domu" to nigdy :)

      Usuń
  3. Ja biegam teraz praktycznie codziennie wieczorem :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegając wieczorem można przy okazji podziwiać piękne zachody słońca :D

      Usuń
  4. świetny post :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wykorzystam twoją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń