sobota, 12 września 2015

Brazylijskie pośladki

Kto z nas nie marzy o pięknym wysportowanym ciele? Ja chyba nie znam takich osób. :) Dlatego postanowiłam przygotować kilkuminutowe zestawy ćwiczeń. Będą się pojawiały co tydzień w sobotę. W każdym poście będą ćwiczenia na inną część ciała. :) Jak wskazuje tytuł, dziś skupię się na pośladkach. ;)



Ćwiczenie 1.
Uklęknij i ułóż dłonie pod barkami. Następnie unieś nogę do góry najwyżej jak możesz. Zrób 2 serie po 15 uniesień na każdą nogę.


http://www.doradca-sportowy.pl/ 

Ćwiczenie 2.

Uklęknij i oprzyj się na przed ramionach. Następnie wyprostuj nogę i ją napnij. Unoś do góry najwyżej jak możesz. Zrób 2 serie po 15 uniesień na każdą nogę.


Ewa Chodakowska - Skalpel

Ćwiczenie 3.
Połóż się na boku, podeprzyj głowę o rękę, zegnij dolną nogę w kolanie. Drugą nogę przenoś do góry i w dół (nie kładź jej, utrzymuj ją cały czas w powietrzu). Następnie przenieś nogę do przodu i do tyłu. Zrób po 2 serie obu ćwiczeń po 15 uniesień na każdą nogę (najpierw 15 raz góra dół, później 15 razy przód tył).




http://trenerka.info/ 


Ćwiczenie 4.
Przyjmij pozycję podporu przodem. Postaw nogę obok dłoni i wróć do pozycji wyjściowej. Ruch prawą i lewą noga licz jako 1 powtórzenie. Zrób 20 powtórzeń.
http://trenerka.info/

Po miesiącu regularnego wykonywania tych ćwiczeń (co najmniej 3 razy w tygodniu) zobaczysz pierwsze efekty. :)

Co sądzisz o tym zestawie? Może znasz inne ciekawe ćwiczenia na pośladki?  Życzę Ci powodzenia w drodze do "brazylijskich pośladków". :D Jak zawsze czekam na odpowiedzi w komentarzach, które baaardzo motywują. :)

11 komentarzy:

  1. Brazylijskie pośladki wcale nie są ładne! D: Te wielkie tyłki wyglądają paskudnie! D:
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ćwiczenia! Uwielbiam ćwiczenia na uda i pośladki, w tej chwili brazylijskie pośladki to mój treningowy cel.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię :) Mam nadzieję, że te ćwiczenia zbliżą Cię do Twojego celu :D

      Usuń
  3. Ciekawy post! Kiedyś ćwiczyłam, ale teraz gdy tyle sprawdzianów
    itp. brakuje mi czasu.
    Obserwacja za obserwacje? Jak coś napisz komentarz
    pod ostatnim postem ;**
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam łączyć przyjemne z pożytecznym. Ćwiczę i jednocześnie powtarzam, np. słówka z angielskiego. :) Zawsze coś w głowie zostanie ;)

      Usuń
  4. fajnie wszystko opisane :) ja sama nie wiem od czego zacząć ćwiczenia, ciezko u mnie z kondycja ...:P


    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam od Skalpela Ewy Chodakowskiej, i sądzę że na początek jest w sam raz. :) Ja już ćwiczę dłuższy czas i nadal jestem mu wierna :D

      Usuń
  5. Sama trochę ćwiczę, ale trochę, po operacji
    kręgosłupa nie mam zbyt wielu możliwości.
    Za to małymi kroczkami dążę do celu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ćwiczenia, ja polecam kanał na yt Xhit daily :) Jednak aktualnie mi brak motywacji ;(

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym kanale, ale oczywiście od dziś już subskrybuję :D

      Usuń
  7. Fantastyczny blog! Mega pozytywny i motywujący, oby tak dalej ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń