piątek, 7 sierpnia 2015

Aplikacja dla aktywnych - warto czy nie?


Znalazłam ją przez przypadek przeglądając aplikacje w Sklepie Play. Aplikacja przeznaczona jest dla osób aktywnych. Czytając różne opinie spotkałam się z porównaniem jej do Endomondo. Mowa oczywiście o aplikacji run-log.com. Jest ona dostępna na urządzenia z androidem.




Jest to moja pierwsza aplikacja tego typu, którą zdecydowałam się pobrać i muszę powiedzieć, że jest naprawdę bardzo przydatna i co najważniejsze, spełnia swoje zadanie. Logując się w aplikacji (jednocześnie logujemy się na stronie run-log.com) możemy zapisywać swoje treningi. Run-log rejestruje długość, czas, średnią prędkość, spalone kalorie i za pomocą GPS przebytą trasę. Aplikacja pozwala rejestrowania treningu na zegarkach z systemem Android Wear (Sony Smartwatch 3, LG G Watch R, ASUS ZenWatch itp.). 

Run-log sprawdziłam w drodze powrotnej ze sklepu

Poza tym można też: 
  • Wybrać swój ekwipunek (rower, rolki i narty itp.).
  • Zaplanować start w imprezie i dodać swój wynik.
  • Zobaczyć listę ukończonych imprez biegowych.
  • Zintegrować aplikację z pulsometrami Bluetooth Smart.
  • Dodawać komentarze do zakończonych treningów.
Mi ta aplikacja bardzo się spodobała i myślę, że jest godna polecenia. Jeśli korzystacie/korzystaliście z tej aplikacji piszcie w komentarzach co sądzicie o niej. :D

Do przeczytania Paulina :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz