czwartek, 7 lipca 2016

Z innej strony...

Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam robić zdjęcia. Uwieczniałam na nich wszystko co się tylko dało. Nie wyobrażałam, i nadal nie wyobrażam, sobie jechać na jakąkolwiek wycieczkę, mecz czy gdziekolwiek i nie wziąć aparatu. Jeśli go nie mam czuję się wtedy jak bez ręki. :D Dziś chcę podzielić się z wami najciekawszymi fotografiami wykonanymi przeze mnie. :D


Na początku chciałabym Was prosić o wyrozumiałość, ale cały czas się uczę i niektóre zdjęcia mogą wyglądać jak robione kalkulatorem. ;)

Na pierwszy ogień rzucam zdjęcia z mojego pierwszego w życiu meczu siatkówki na żywo. Był to mecz pomiędzy AZS Politechniką Warszawską i ZASKĄ Kędzierzyn-Koźle, rok 2013.

Nikon COOLPIX L25
Nikon COOLPIX L25


Kolejne zdjęcie wykonałam 1 listopada 2015 roku. Ten widok uchwyciłam na moim podwórku. Fotografia przedstawia zachód słońca nad położonym niedaleko cmentarzem.

SONY XPERIA T3


Te natomiast wykonałam w lipcu 2015 roku na Górze Krzyży i w Białymstoku. Pogoda może nie była wymarzona do zwiedzania, ale za to zdjęcia wyszły niesamowicie.

Nikon COOLPIX L25 
Nikon COOLPIX L25


Poniższe zdjęcia także zostały wykonane z mojego podwórka. Przedstawiają zachód słońca na początku czerwca 2015 roku.

Nikon COOLPIX L25

Nikon COOLPIX L25

Nikon COOLIPX L25

To są moje najnowsze zdjęcia. Wykonałam je w pierwszym tygodniu lipca 2016 roku. Na zdjęciach moja siostra Patrycja z przyjaciółką Magdą i moja przyjaciółka Asia. 


SONY XPERIA T3
SONY XPERIA T3

SONY XPERIA T3

SONY XPERIA T3


Na koniec zdjęcia, które przywołują u mnie najwięcej wspomnień. Zrobiłam je podczas ubiegłorocznych wakacji. Byłam wtedy "w trasie" z wujkiem, który jest zawodowym kierowcą. Zdjęcia te wykonałam w Austrii i we Włoszech. 

SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)
SONY XPERIA T3
SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)

SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)

SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)

SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)

SONY XPERIA T3
(zdjęcie wykonane podczas jazdy)

Mam nadzieję, że nie są, aż tak bardzo złe. :) Czekam na Wasze opinie i może jakieś wskazówki od Was. I jeszcze raz proszę o wyrozumiałość. :)

2 komentarze: